Aslii_rc Güzel anneler Haziran da doğumu olacaklar bebiş için nasıl kıyafetler aldınız tam yaza denk geliyor kararsız kalıyor insan 🤷🏻♀️ Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin bütün herkese ❤️🤲🏻
hunilimom Aslii_rc 1 hafta 10 gün uzun kollu giydirdim gerisi hep zıbın atlet tarzı tulumlar şort felan
Nisa1710 Aslii_rc ya ben uzun kısa bir sürü zıbın doldurdum çünkü ilk hamileliğim ve neye ihtiyaç olacak olmayacak kestiremiyorum😂
MuhammetNur9589 2 hastane çıkışı aldim 1 içinde 11tane malzemesi olan diğeri 5 li takım aldim baya şeyler aldım ama liste uzun
Duaninannesikubra Bende çok arada kaldım uzun kollu mu kısa kollu mu ikisini de aldım ama yetersiz mi diye düşünüyorum