Remziye hamilesin canım ama cok erken olduğu için düşük çıkmış degerin bir hafta falan sabret öyle git doktora yoksa benim gibi bir sürü stres yaşarsın deger düşük diye dış gebelik falan dediler bende sen gibi erken davranmıştım ama şimdi 32 haftalık olduk bile 😍