Ilkbebegim00 Kizlar 33+1 haftamdaym malum ramazan ayi geliyo orucu cok severim Rabbm bu senede gormeyu nasip etti ama hani oruc tutacakmsnz
MerveeD Ilkbebegim00 32 haftalıgım tutamayacagım. Saglık ocagınaa gdyrm kan vermeye aç kalınca bıle eve zor gelıyorum mide bulantısından yada aksama yemege esımı bekleyım yemek yemım dıyorum ama agzıma acı sular gelıyor acıkınca reflüm var ondan dıye tahmın edıyorum
Zeynepcosd Ilkbebegim00 ben tutacağım Canım en azından 15 gününü tutmaya çalışacağım inşallah hepsini tutabilirim
Hazal_kubra12 Ilkbebegim00 son aya girmişsin nerdeyse bu ay en çok kilo aldiri zamanlar bebekte gelişim geriliği olursa veya başka bi sey o kadar saat aç bunun vebalini nasıl alicaksin
ipekveatlas 35 haftalığım tutmucam oruç. iki saat yemek yemesem gözüm kararıyo düşücek gibi oluyorum ve zaten ben çok acıktığımda karnımdaki de tekmeleyip cebelleşip duruyo çok üzülüyorum bu günaha giremem onunki de can sonuçta.
Bayancorek Ilkbebegim00 Can taşıyor olmayı tutmamak için yeterli bir sebep olarak görüyorum. Doktoruma da sorma gereği duymadım. Riske atamam, tutmayacağım.
Renginveannesi_ Ilkbebegim00 canım ne olursa olsun niyet getirip deneyin diyorlar bende deniyecegim inşallah tutabilirim ama sanmıyorum kurban olduğum Allah’ım günah yazmasın acikmayi sorun etmiyorum ama susuzluğa dayanamıyorum bide insanın içinde bı can tasiyorken riskede atmak istemiyorum 🤲🏻🤲🏻
Zeyzen Bende çok düşündüm ama en son tutmamaya karar verdim bebeğimi sıvısız bırakmak istemiyorum sonuçta orucun diğer aylar da kazasını tutabiliriz Allah hamilelere böyle bir ruhsat vermiş
Ayss344 Ilkbebegim00 canım doğuma çok az kalmış çok riskli tutman . Oyüzden bu vebali kesinlikle alma . Kaza yaparsın 🙏
Sarahh Ilkbebegim00 ilaç kullanıyorum vitamin eksikliğim var , hem hamileyken oruç tutmak pek önerilmiyor bebeğiniz kilo almaz
Bayancorek Sarahh Valla aklımdan bile geçirmedim hiç keşke tutsam yada tutayım mı diye. Telafi edilebilecek bir şey sonuçta ve dini boyut açısından da sorun yok niye çocuğa eziyet edeyim yada bünyemin dengesini bozayım ki. Sorma gereği bile duymadım doktoruma. 🤷🏼♀️
NurNaz Ilkbebegim00 diğer 2 hamileliğimde de tutmuştum aynı aylarda hemen hemen onlarda hiç bir sıkıntı olmadı inşallah bundada olmaz