Fasulyem2 ya bebeğimde sga varmış bana söylemedi, kilosunu boyunu vs güzel takip etmedi, ne olursa herşey iyi hoş güzel diye diye bana 9 ayı geçirtti. Birşey olsa hemşiresine söylüyordu tıbbi terimlerle, ben ne var diyince yok bişey diyordu herşey süper diyodu muayeneden cıkınca googledan bakıp öğreniyordum ne olduğunu. Ve aşırı sezaryene yönlendiriyordu ben normal doğum istiyordum çatı muayenesini doğru yapmadı ya da yaptıysa bile bilerek sezaryene yönlendirmek için yalan konuştu. Bende son gün can hastanesi sadık beye gittm öğlen görüştük, akşamına giriş yapıp doğuma başladık