Damlada91 77Bebek35 sibel hanıma gidiyorum ben suanlik memnunum çünkü yeni doktor degistirdim 2. Kez gittim henüz
bluees1207 77Bebek35 ben Burcu yılmaz hanegeye gidiyorum. Soğuk duruyor gibi ama yapısı öyle sağolsun her konuda bilgilendiriyor kasmıyor çok rahatlatıcı tavrı var stres yaptırmıyor. Ne zaman sorum olsa cevap veriyor ben çok memnunum açıkçası
BrsnAy27 77Bebek35 o hastanede Sibel hanım var daha önce avicennadaydi ona gidiyordum ama pişman oldum gereksiz tedavi uyguluyor ilgilenmiyor başından atıyor tavsiye etmiyorum para göz bir doktor kendisi
77Bebek35 Damlada91 anladm canım cok yogun sıbel hanım odaya gırıyorum 5 dakıka bıle surmuyo muayene dıyolar gecıstırıyo dıye duydum dogrumu
Damlada91 77Bebek35 aaa yok biz en az 20 dakka durmusuzdur iyice bakıyor dinliyor sorular varsa cevaplıyoru riskli gebeligim var ayrıca oyle bir durum yasamadim
Damlada91 77Bebek35 yani bu konuda sibel hanim cok daha iyi diye biliyorum hem tüp bebek uzmanlığıda var yumurta takibine kadar yapıyor yinede siz bilirsiniz tabiki 😊
Damlada91 77Bebek35 evet dedigim gibi riskli gebeligim var o yüzden ilk aylar ayda 3 kere en az gidiyordum mecburi 3 tane kaldı muaynem ins yeter dicem ama hic sanmıyorum 29 haftalığız şuan
77Bebek35 Damlada91 yetmez buyuk ıhtımal gerısını elden odersın artk yapıcak bısey yok ıkılı üçlü ve nstleri kapsıyormu sigorta
Damlada91 77Bebek35 hic bi fikrim yok ama burda okumustum kapsamiyor diye ben 25. Haftadan sonra basladim buraya nisanin 4 ü yada 11 i gibi gidicem tekrar ogrenirim
77Bebek35 Damlada91 ıkılıyı karsılıyo nstleri karsılıyo dıye bılıyorum ama sen yınede bı sorup oğrenırsen bana yazarsan sevınırım canım
Damlada91 77Bebek35 gittim gittim tahlilleri karşılıyor nst 110 tl mis onu giris yapınca bakcaklarmis karsilayip karsilamadigini