Doktor keseyi görememişti geçen gittiğimizde. Belli belirsiz balon gibi bişey var ama kese mi emin değilim dedi sadece. Kan verdim. Beta 211 çıktı. Dış gebelikte olabilir pazartesi tekrar kan ver 840 lara çıkması lazım dedi. Öyle diyince bir hayal kırıklığı yaşadım ister istemez. Şimdi de sanki hamile değilmişim gibi hissediyorum 😒 pazartesi tekrar beta için kan vericem. Son adetim geçen ayın 13 de oldu. Bu ay da 16 da gösteriyordu olmadı. Bugün gecikmenin 11 di günü. Bakalım ne kadar yükseldi beta. Stresli ve gerginim kaç gündür 😒