19 günlük bebeğim var kuvezde kaldığı için 1 hafta biberon alıştı. Gündüzleri hiç bir sıkıntı yok emiyor. Ama geceleri asla tutmuyor inat ediyor. Normal biberon kullanıyorum emziririm düşüncesiyle almamıştım. Avent için meme ucuna yakın diyorlar. En azından ona geçsem geceleri daha sonra beni tutmaya başlar mi geceleri sizce kanar mı bilgisi yaşayan var mı