Öncelikle iki gecedir fitil kullaniyorum akinti icin Gyno max XL bu ilacı kullandım. Bugün de 34+0 haftalik olduk. Sabahtan yalancı sancilarimiz başladı. Karın ağrısı, vajina agrisi acayip derecede, hafif bel ağrısı, cocuk hareketlerinde bi hızlanma oldu. Hastaneye gidip nts ye gittim normal çıktı ama o ağrılar ara ara geliyor sanki adet olacakmış gibi de bir durum oluyor. Ben buna dayanamıyorum sinirlerim iyice bozuldu. Doğrunca o ağrıya nasil katlanicam bilmiyorum Allah büyük😔😔😔😔 34 haftaljk hamile olanlar benim gibi yaşayan varmi?