Daha önce de açılmıştı böyle bir post ☺️ Bende akademi hastanesi Sabiha tuzluoğluna gidiyorum biraz genç ama çok tatlı ilgili bir doktor. Rahatça konuşabiliyorum yanında kendimi rahat hissediyorum aklıma gelen herşeyi soruyorum. Hastane de temiz sakin ve fiyatlar çok uçuk değil detaylı ultrason için burada 600-800 bile fiyatlar görmüştüm 200 lira verdik biz. Detaylıda hele her şeyi teker teker gösterdiler parmaklarını beraber saydık o an anne olacağımı daha iyi hissettim 🥰