Okaradeniz Arkadaslar merhaba 8 aylik hamileyim.Esimin bu hafta dogum gunu.Benim de haftasonu dogumgunum.hamileyken Son ayimda ona da bana da guzel bir ani olacak birsey yapayim istiorum.Sizce ne yapabilirim.ayrica esime de ne hediye alsam?Her turlu fikre acigim.
deletedmom209 Okaradeniz maddi olarak öne çıksın istiyorsan casio bi saat alabilirsin ama eşim maddi sevmez maneviyat daha önemlidir dersen aşk kitabı gibi bişey var instagramda kitap basıyorlar ikinize her sayfasında resimleriniz oluyo sen istediğin yazıları söylüyorsun yazıyolar içine siz yapın dersen onlarda her sayfaya şiirler güzel aşk yazıları yazıyor doğum günü kutlamayı da dersen evde güzel bir sofra kurup mum ışığında geceyi birlikte geçirebilirsiniz hoş olur romantizmi sevmem derseniz ikiniz de dışarı çıkıp daha eğlenceli bi aktivite yapabilirsin
Laurenkiz Okaradeniz hayırlı doğumlar dilerim öncelikle, Nette görmüştüm bebeğinizin ilk kalp atışını ve eşinizle sizin seslerinizi bir grafik çizimiyle kanvas tablo yapıyorlar, bknz: kanvas dükkanı:) farklı bir hediye düşünenler için..
Ozlemozlm Cnm bnce uc tane forma al tutugunuz takimn senim icn bevek icn ve esin icm. Bide pasta al balonlara flmumlarla evi susle bnce oyle ypa