tebrik ederim, gözünüz aydın, sağlıkla kucağınıza alın 🥰 bende pcoluyum ilk bebeğim şuan 11 aylık 7 yıl sonra tedaviyle olmuştu, nasılsa olmuyor diye doğumdan sonra korunmadım hiç ve adetim 10 gn geçtikten sonra eşimin ısrarıyla test yaptım koopkoyu ikinci çizgiyi gördük beraber; o duyguyu tarif etmem imkansız sevinç gözyaşları sel oldu🥰🥰 bende olmayacağına o kadar inanmıştım ki 3 ay adet olmasam test yapmazdım heralde🤭 Rabbim bu duyguyu herkese tattırsın, ve layığıyla anne baba olmayı bizlere nasip etsin🤲 postunuzu okuyunca o duyguları tekrar yaşadım 🥰🥰🥰