Merve_O beta değeri 3000 olunca kese görünür doktor anca o şekilde gebelik var diyebilir. 3 bin olmadan gidersen doktorlar gebelik yok gibi konuşur. Benim ikinci gebeliğim ordan biliyorum. 9+3 haftalık gebeyim şuan. İlk kanda öğrendim ben de. Betam 16 ydı. 2 güne 1 kan verdim düzenli şekilde 2 katına çıktı. En son kan verdiğimde 3 bin olmuştı öyle doktor randevusu aldım. Doktor önce kese gördü. 1 hafta sonra kalp atışını duymak için gittim. Yani uzun lafın kısası 2 güne 1 kan vereceksin. Büyük ihtimalle 1,5 hafta sonra beta değerin 3 bin olur. Sonra kadın doğuma randevu al git canım