Kızlar hamileliğimin 8. Ayına girdim. Bugüne kadar almakta en çok zorlandığımız bebek eşyası bebek arabasıydi. O kadar fazla bebek arabası modeline baktım ki.. Elden hepsini gidip görme şansım olmadığı için tedirgindim alamıyordum. Sürekli forumdaki bebek arabası postlarınin her yorumunu özenle okuyordum o yüzden alınca bilgilendirme yapmak istedim😁 Biz prego marka pronto modelini aldık. Birkaç gün önce geldi arabamız kurduk. Kızlar çook güzel bir sürüşü var travel sistem olmasına rağmen çift yönlülerden bile hafif. Yağ gibi kayıyor resmen. Hamile halimle açma kapamasini denedim puseti portbebesini kendim kaldirabiliyorum. Daha önce mağazalarda baktığım tüm bebek arabalarindan ve tüm pusetlerden daha hafif. Çok beğendim aklınızda bulunsun ben çok indirim takip ettim biz aldığımızda 2.800 idi şimdi 3.600 olmuş ama favlayin indirime girer yine bence. Bir tavsiye yazısı olsun istedim kararsız olanlara🌸