Ayp_happy Merhabalar 29 haftalık hamileyim cep telefonunu çok sık kullanıyorum ve internette korkunç şeyler yazıyor ilerde bebekte bir sıkıntı olacağı diye sizce ne kadar doğru ?
MerveeD Ayp_happy valla pandemıden dolayı evden cıkmayınca telefona baglı yasıyorum resmen sıkıntıdan. Insallah bır sıkıntı olmaz
alonee Ayp_happy Ramazan geliyor canım hem Ramazan adına hem bebeğin için hatim yapabilirsin en azından zamanının bi kısmı onunla geçer
goldumsu Ayp_happy bende 29 haftalığım pubg oynuyorum, sürekli telefon elimde bişeylere bakıyorum. Evden dışarı çıkmıyorum malum tüm hayatım telefon oldu 🥺
Benherseydenoncebiranneyim Benim sürekli elimde. Zaten mesleğim de sosyal medya üzerine. Bu yüzyılda artıl eline telefon almadan yaşayabilmek imkansız bir şey
berjerdekikaolikalev Ayp_happy ilk gebeliğimde can sıkıntısından hiç elimden düşürmezdim eşimin nöbetleri çok olurdu tek kaldığım in nöbetlerdeyken sabaha kadar sims4 oynuyordum🤪 laptop ile hamdolsun kızım çok sağlıklı🥰