gizzzy35 o büyüklerimizin dediği bende dedim değişiyor yani bebekten bebeğe fark var bence erkek hep sağda olacak diye biseye bende inanmiyorum 😂ama benim babaannem bana diyor hangi tarafın ağrı var sağ diyince erkek diyor ama alakası yok bence 🤣rabbim sağlıkla nasip etsin de inşallah kız erkek fark etmiyor🥰