Benim de ilk 6 7 haftalarda geliyordu ama herkesin hamileliği aynı olacak diye bir şey yok bence. Bende olumsuz bir durum yaratmadı ama sizin için aynı şeyi söylemek doğru olmayabilir. İçinizin rahat etmesi için bir sağlık kuruluşuna gitmenizi tavsiye ederim. Ayrıca ilk haftalarda uzanıp ayaklarınızı yüksekte tutmanız öneririm bebek henüz çok yeni, tutunması açısından ilk 3 ay dikkat etmelisiniz. Sonrasında inşallah sağlıklı bir hamilelik ile birlikte güzel sağlıklı bir doğum nasip eder Allah’ım🙏