HENNA1327 Bu hafta için güçlü hareket eder deniliyor ama benim o şekilde değil sadece bir balık gibi kayıyor sanki o da çok sık değil. Ara sıra da hıçkırıyor. Sizin nasıl sürekli vuruyor mu?
Sinoooom HENNA1327 benim ki her gün 2-3 kez hıçkırık tutuyor hareketleri de güzel hala canımı acıtıyor 🤦🏻♀️
ayshe54 HENNA1327 bende gün içinde çok yok ama geceleri vay arkadaş sanki içeri de karate kursu var 😒 benim hareketleri hep kasıklarında hissediyorum, sizlerde de oluyor mu? Yada benim bebek baş aşağı döndü diye mi acaba
Burcuu9803 Canım benimde aynı şekilde hareketleri azaldı tekmesini hissediyorum ama eskisi gibi değil. Sağlık ocağında ki hemşire bu haftalarda normal olduğunu alanı daraldığını söylemişti
HENNA1327 ayshe54 benim de oturur pozisyondayken kasıklarıma yakın yerlerde can acıtıcı hareketleri oluyor bazen.