Zehragniken Hanımlar 1 ay sonra ayrıntılı ultrason yaptiricam. Tecrübesi olanlar yazabilir mi hangi hastanede ne kadara yaptırdınız? Bilgisi olan varsa çok sevinirim
okuyor Zehragniken Ocak ayında adatipta Bülent bey’e yaptırdık. Tam hatırlamıyorum ücreti ama 550-600 gibi bir şeydi. Bu konuda daha önce acilmis postlar var. Alta inip onları okuyabilirsiniz
2bebe1gebe Zehragniken ilk özelde oldu 2019da 350 tl vermiştim 2. Devlette oldu birşeyde fark etmedi aslında özeldekide devlettekide ilgilenmişti şimdi 22 nisanda devlette tekrar randevum var eğitim araştırmada ama ilk doğum yaptığım öemnun kaldıüım yerde şuan 500 tl istiyor düşünürseniz eğer
Sinemfidan Zehragniken ben yaptirdim izmitte oturyorum dktorum sakaryaya perinatoloji ilker Ali çerçi ye gondermisti cok iyi bi doktor herseyimle ilgilendi sagolsun tavsiye ederim imkanınız varsa gidin egitim arastirmada dogum evinde
Tugceelanaz Devlet hastanesinde eğitim ve araştırmada yaptırdım , ücretsiz Siz özel hastaneleri soruyorsunuz sanırım
Zehragniken Tugceelanaz Evet canım özel de yaptırmayı düşünüyorum. Devlette ki nasıl acaba ? Kac dk baktılar
Tugceelanaz Zehragniken 10-15 dk sürdü herşeyi not aldılar , doktoruma gösterdim, o şekil :) memnun kaldım ben
Tugceelanaz Zehragniken Sinan Zorsu normal kadın doğum dktorum Detaylı içinde sadece birtane doktor var onu yapan adını bilmiyorum şuan
Tugceelanaz Sevilymn Evet kaç senelik doktor tecrübelli sorduklarıma cevap veriyor :) en dolu doktorda genelde sinan zorsu
Seymatc Devlet hastanesinde Yahya bey bakıyor detaylı ultrasona ama toplasan 10 dk bile degil yani cok uzun sürmüyor
Tgbsker Özel adamedica da yaptırdım Tülay trabzon doktorun ismi ve çok memnum kaldım kendi doktorumun tavsiyesi üzerine gittim
Tugceelanaz Togbaa 18 haftada kontrolle gitmiştim kendim söyledim detaylı için sıra diye fiş verdi sıra aldım öyle