Kesinlikle ağdaya gitmelisiniz. En azından olası ani bir durum da içiniz rahat eder 1 ay temiz rahat. Ben doğumum olacağı günden 1 gün önceye kadar gittim. Hep jiletle aldığınız zamanlar acısı muhakkak olur ama en fazla 2 3 alışta normal tüy halini alır.