Benim oğlum da 15 günlük sarılık bizde kan uyuşmazlığından kaynaklıydı. Göğüslerim hep yaraydı ama emmesi gerekiyordu. Ve açlık şekeri düştüğü için uyuyordu bende burnunu sıkıyordum, topuklarına pıt pıt elimle boncuk atar gibi vuruyordum. Hemen uyanıyordu. Ve bir kerede olsa mama takviyesiyle düşürdük çok şükür şimdi aynı tempoyla devam ediyoruz 2 saate bir kendi uyanıyor iki göğsümü 45 dk arayla emiyor kalanı sağıp veriyorum