Oykununannesiikinciyolda 11 haftalik gebeyim. Korona olduk. Cok ağır geciyor. Aynı durumda olanlar var mi?
yaren_blna Oykununannesiikinciyolda yarın 16 hafta oluyorum 2 gündür koronayım çok kötü heryerim ağrıyor😢
poyrazinannesi1 21 haftalıkken çok ağır geçirdim, şimdi 36 haftalığız çok şükür bende de bebeğimde de sıkıntı yok. Erken doğumu tetikleyebilir diyorlar ama 36+4’te bebeğimde tık yok. Çok geçmiş olsun. Bolca sıvı ve C vitamini tüketin.
Mervelinka Geçmiş olsun inşallah iyileşirsiniz bir an önce 🙏 Ben de iki aylıkken atlatmıştım. Hafif geçti sayılır. Doktorumun tavsiyesiyle günde iki üç fincanı geçmeyecek şekilde taze zencefil ve ıhlamur tükettim. Pekmez ve bol meyve yedim. Ara ara ateşim oldu. Onu da koltuk altlarıma alnıma bez koyarak geçirdim. Çok şükür bir sorun olmadı. Ama kokum hala düzelmedi 6 ay geçti üzerinden