Clk56 https://imgyukle.com/i/Etb0NR kizlar nst i boyle olup da erken doğum yapan var mı 36+1 hamileyim
Meyve Clk56 sancın var ama haftan gayet güzel bu neyin korkusu anlamadım 30 haftalıkken neler geçirdim erken doğum riskim vardı hep 34 olsun diye dua ettim şuan 33+2 oldum şükürler olsun 30 haftalıkken doğmadı ya şuan bile doğsa razıyım lütfen yersiz endişelenip kendizi de bebeğinizide strese sokmayın
alcang Clk56 sancılarınız var. Muhtemelen doğum yaparsınız. Ama korkacak bişey yok ben 36+6 da oğluma doğum yaptım hiç bi problem olmadı çok şükür
poyrazinannesi1 36 hafta itibariyle bebek doğunca prematüre sayılmıyor. Ablam 36+4’te yeğenimi dünyaya getirdi, küveze bile girmedi. Şimdi 2 yaşında çok sağlıklı maşallah. Hiç sıkıntı almayın, nst’den anlamıyorum ama içinizi ferah tutun vakitli gelsin inşallah.
Clk56 poyrazinannesi1 doktor biraz korkuttu beni ama elimden gelen bisey de yok bel ağrım vardi ama boyle nst de cikcak kadar olduğunu evdeken anlamamıştım
Clk56 Meyve doktorda boyle demiyor 38 den önce doğmuşlar da solunum sıkıntısı olabilir filan suan benim yapacağım bisey yokki gelcegi varsa gelir zaten belki 1 hafta filan daha durur diyorum
Meyve Clk56 doktorunuz sizi böyle neden korkutuyo anlamıyorum ben iki doktorda takipliyim ikiside 34 ten sonra doğarsa sıkıntı yok dedi biz pozitif düşünmeye bakın 🥰🙏🏻
Clk56 Meyve ama siz ciğer geliştirici olmussunuzdur benim bianda sancı cikti nst de 34 girdim bisey yok 36 da girdim cikti haliyle bende korktum kendimi hazirlamadigim için mesela suan daha iyim