AysunUgur Damlakrdg nst ye girdiğinde de çıkıyormuydu kuzum, düzenli değilse korkma, inşallah aceleci olmaz 🌺
Ayum21 Damlakrdg 35+2 gebeyim 34+1 Ken aşırı sancıyla hastaneye gittim ve nst de düzenli doğum sancılarım çıktı 2 cm de açıklığım çıktı apar topar hastaneye kaldirildim ve doğumum durduruldu erken doğum yapmak uzereydim bir hafta yattım hastane de iki gün önce taburcu oldum hala daha ufak ufak ağrılarım var ama bilemiyorum
AysunUgur Damlakrdg bu haftalarda olması normal canım, endişelenme, takip et sadece aralıklarını ve istirahat et bol bol, çok fazla ağrın olursa da doktoruna muhakkak haber ver