Dün geceden beri çok hafif adet sancısı gibi ağrım var ve sabah kalktımdan beri göbeğim çok sert oklava yutmuş gibiyim eyilince aşırı göbeğim ağrıyor ve bebeğin hareket etti yerler de acıyor her zaman kine göre hareketi de normal mi 🙈bu durumu yaşayan var mı