Gunes-Baris Folik asiti ben gebelik öncesi üç ay boyunca kullandım ve bıraktım. Şu an 6 haftalık hamileyim ve folik asite devam etmeli miyim bilmiyorum ? Yardımcı olur musunuz ?
Yerfistiklarininannesi Gunes-Baris hamilelikten önce üç ay bide hamileyken uc ay diye biliyorum drdan daha iyi bi sonuç alırsınız
Afraaaa Gunes-Baris tabiki doktora gittiysen zaten vermesi lazım bende hamilelikten önce 2 ay kullandm suan 5 haftalık gebeyim ve dün doktorum tekrar yazdi
btlbsr Gunes-Baris evet devam etmelisin. Bende gebe kalmadan 2 ay önce başlamıştım hamileliğimin 3.ayına kadar kullandım sonra ek takviye başka vitaminlerle devam edildi. Doktorunuz zaten direk folik asit kullanın der ama yine de omdan onay almadan bırakmayın önemli çünkü. Sağlıklı hayırlı gebeliğiniz bebeğiniz olsun inşallah
NrcnGltkn Tabiki canım öncesindede başlamış olsan hamilelgn ilk üç ayında kullanima devm ediyorsun üçüncü ay bttginde doktorun folik asiti bıraktırp vitamin ve demir ilacina başlatıyor ilk muayenene gidince sana yazacaktır zaten hayırlı olsun bu arada ❤️
Ebrugy btlbsr banada folik asiti biraktirip balık yağı verdi multivitamin bir aydır onu kullanıyorum 16 haftalıgim