Merhabalar herkese güzel hamişler dün kontrolümüz vardı 36 haftalığız nisan ayının 15 ne gün verdi doktorumuz sezeryan olacağım öncelikle bunu sizlerle paylaşmak istedim 🌸 canımı sıkan tek şey bu ay ilk defa böbreklerinde 4 mü 5 mi mm genişleme var dedi kimisi doğumdan sonra geçiyormuş bu arada bebeğim kız bu durumu yaşayıp süreci nasıl geçirdiniz benim dikkat etmem gereken bir konu var mı acaba o anki duygularla soramadm doktoruma şimdiden teşekkürler herkese