Ay dün kontrolde ne sancı, ne başka bi belirti. Bide bebek tahmini 4500 kg deyince doktor ben minik bi panik atak geçirmiştim. Ama boyum uzun ve genel olarak yapın normal doğum için uygun dedi doktorum. Pazartesiye tekrar konuşalım demiştik.
Biliyorum nişan gelmesi doğum belirtisi değil ve günler sürebilir ama yinede çok sevindim.
Dua edin de bu akşama suyum vs gelsin ve güzel bi açılma ile bebeğime kavuşayım 🧿🙏🏻🥰