Mery94 lohusayken ateş basması terleme ellerin ayakların huzursuzluğu sıkıntı stres normal kabul edilir. Ama 38 derece ateş pek normal gelmedi bana. Temmuz ayında doğum yaptım ben öyle bir ateşim olmadı. Belki mastit olmuşsunuzdur yada vücut başka bir şeye tepki verip ateşlenmiş olabilir. Covid olmasa da başka bir kontrol gerekebilir siz yinede bir doktorunuzu arayın bence