Kızlarrr yerleşme kanamasını yaşarken ağrılarınız nasıldı hatırlıyosanız anlatır mısınız şu an değişik duygular içindeyim regl kanı mı yerleşme kanaması mı ikilemdeyim. Gelmeden evvet aynı regldeki ilk kan sancısı gibi sancım oldu hemen çamaşırıma baktığım an kan geldi ama şu an rengi pembe. Benim normalde hemen kırmızıyla başlar. İshal durumum da söz konusu aradan 1 saat geçmeden yeniden tuvalete koştum. 2.kez. Ama şimdi adet sancısı falan yok. Hatırlayanlarınız vardır umarım yerleşme kanamanız olduğunda nasıl oldu ağrılarınız nasıldı ne kadar sürdü