Merhabalar 33+4 haftalık hamileyim şuan iki gün önce biraz kanamam oldu kırmızı pembemsi iki gün yatış verdiler müşade altına alındım hiç sancım ağrım olmadı kanamam da o anlık oldu sadece şimdi de doktor progestan yazdı 200 mg günde 3 defa benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba yaşayıpda erken doğum gerçekleşmeden atlatabilen çok endişeliyim evde uzanıyorum artık sürekli