Deletedmom_7 Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim belim çok fazla ağrıyor yürürken bugün biraz zorlanıyorum acaba Bu bel ağrısı normal midir Pazartesi günü kontrole gidip doktorumla görüşeceğim görüşeceğim Öncesinde bir sormak istedim
Umran__37 Deletedmom_7 15 haftamda bende cok yogun bel ve sirt agrisi cektim icerde buyume oldugu icin sirta baski yapiyo artik alisman lazim 😅😅 16 haftam biticek hala agrir ben alistim sende alis canim artik bebek agirlasiyo normal yani bu agrilarimiz 😊