AysimaRavza Kizlar genital bolgemin bacakla birlesen kisimlarinda biseyler cikti ilk pisik sandim ama gun gectikce artiyo sivilcenin ucsuz ve yaygan olanini dusunun o sekilde bi katman olustu neden olmus olabilir daha once basina gelen varmi ? Zeytinyagi ve pisik kremi denedim gecmedi bir haftadir var camasirimida sik sik degistiriyorum neden olmus olabilir bugun dahada kotu sanki cok moralim bozuldu :(
Caglasmsk AysimaRavza benimde oyle oldu ama sicaktan dolayi. Yanma felan olmuyor bende senin enfeksiyon olabilir en iyisi doktora gorunmek canim benim..
ilknremrh AysimaRavza antibiyotik bende mantar yapmıştı cesitli etkileri olabiliyor sanırım sizde doktora görünün
AysimaRavza Asiri yanmamda var idrarimi yaparken 1 haftdir antibiyotik kullaniyorum bogaz enfeksiyonum icin o mu tetikledi diyede dusunuyorum
Aryam AysimaRavza mutlaka doktora gitmen gerekiyor acil enfeksiyon olmasi chok yuksek ve bebek ichin zararli hich zaman kaybetmeden git doktora
Drsnbyfatma Sıcaktan isilik mi çıkardın acaba canm beyaz sabun ısla sür bakalım rahatlatacak mı yarın da doktora çık inşallah geçer 🙏🏻
AysimaRavza Kizlar isilik falan degil boyle katman gibi bisey doktoruma whatsaptan yazdim oda bu sekilde degerlendiremedim yarin bi cildiyeye git yazmis gidicem ama canim cok sikildi boyle olunca iri iri isilik kucuk oluyo bikdigim kadariyla
AysimaRavza Doktorum bir hafta izne cikmis zaten bogaz enfeksiyonum vardi antibiyotik kullaniyorum 1 haftadir ondan suphelendim bende
Ipekdulger Ben genital siğil diye biliyorum ve onu yakarak Yok ediyolar bi internet ten bak bakalım genital siğil diye sizde olan gibi mi