Esra33-34 Aramızda 1 gün var, biz de 13+5 olduk.❤️🥰 Benim de regl olucak gibi sancılarım oluyor ama doktorum kanama ve lekelenme olmadıkça endişe etmemem gerektiğini, bebeğin artık çok daha hızlı büyüdüğünü ve bu yüzden karın kaslarının genişlemesiyle, rahim büyümesiyle bu ağrıların meydana geldiğini söyledi. Benim regl tarihlerimde daha çok sancım oluyor bir de, vücut ancak adapte oluyor sanırım.🙊