Zeynoylmz2708_ 34 haftalık hamileyim ve dün akşamdan beri genital bölgemde sürekli bir ağrı var bacaklarımı haraket ettirirken kasılıyor daha çok acıyor doktora gitmeli miyim yada neden olduğunu bilen yaşayan var mı?
Tugceelanaz Zeynoylmz2708_ Benim 28 haftamdan beri var şuan 32 haftalık Doktorum magnezyum vermişti başka yapcak birşey yok malesef Kemikler gevşiyor kendini doğuma hazırlıyor ondan oluyormuş
gamzosgamzos Zeynoylmz2708_ benimde genital bölgemin yan kemiklerinde ustunde ve belimde dinlensemde geçmeyen ağrım vardı bugun nst de duzenli sancım cikti bence ihmal etmeyin gidin
Ayum21 Zeynoylmz2708_ 35+3 gebeyim 34+1 ken AyNi belirtileri yaşadım ve Hastaneye gittim apar topar hastaneye kaldirildim erken doğum başlamış erken doğum tehlikesi atlattim neyseki doğumu durdurdular ilaçlarla serumlarla bir hafta yattım hastane de daha iki gün önce taburcu oldum ama aynı sekilde hafif hafif ağrılarım var doktora görünmenizi tavsiye edebilirkm
Zeynoylmz2708_ gamzosgamzos benimde aynı şekilde üst kısmı daha çok ağrıyor belimde de var ama o o kadar sıkıntı olmuyor
Zeynoylmz2708_ Ayum21 ağrınız çok mu vardı peki böyle kalkarken otururken haraket ederken acıyor ve bacaklarım aynı şekilde ağrıyor hiç geçmeden yaa inşallah zamanında olur ikimizkide🙏
Ayum21 Zeynoylmz2708_ Hayurlisi olsun benim evet oturamiyodum oturunca kalkamiyodum kasıklarıma aniden kramp giriyodu altıma ve arka uyruk kemigimde sancı acı oluyordu yatamiyordum bile