Herkese selam,
9+5 günlük hamileyim. Göbek deliğimin etrafında aşırı derece ağrı oluyor ve hemen sağ tarafı şişiyor resmen ve hassaslaşıyor. Belimi bile ağrı acıdan doğrultamıyorum bir süre. Birkaç gün öncede olmuştu lekelenme de yaşıyorum bu ağrıdan sonra( hamileliğimin 5.haftasından itibaren lekelenmem vardı kesilmişti ama bu ağrılardan sonra sarı akıntı ile beraber kahve tonlarında geliyor silince sadece sonra geçiyor). Doktoruma gittim bebek hamd olsun iyi olabilir dedi ama bugünde olunca acaba olanlar var mı diye sormak istedim