Dilosce Kızlar ben 32+4üm karnımın üst tarafında yanma oluyor ama mide yanması değil baya derim yanıyor bunu yaşayan var mı
Aysenes2702 Dilosce bndede sağ kaburgamin altında oluyor sanırım bebek büyüdüğü için sıkışmadan dolayı okumuştum bı kaç yerde kabugaya batar felan diye bildiğin içerden etim yanıyor sanki.
ElisGzr Bende de oldu şu an 38. Haftadayım karnım aşağıya düştü ağrı geçti ☺️ sanırım kaburgaya baskı yaptığı için oluyor.