aleynaD01 Merhaba güzel anneler 🥰 ya benim doğumum Temmuz sonu gibi olacak inşallah havalar da sıcak oluyor tabi ki şimdi ne alacağımı bilemiyorum ince uzun kollu mu yoksa yarım kol mu giyer nasıl alışveriş yapmalıyım sizce ilk hamileliğim o yüzden bilemiyorum 🙈
Aslaninannesi01 aleynaD01 11 ağustosta doğdu oğlum hastanedeyken hastane çıkışı giydi banyo ve klimadaykende hastane çıkışı giydirdim onun dışındaki zamanlarda tek kolsuz zıbınla durdu
Betulsen34 aleynaD01 31 temmuzda dogmusu oglum. Ilk hafta uzun kollu giydirdim. Evimin sicaiginda isilik cikardi. Sonra sadece zibin giydiriyordum
aleynaD01 Asli_10 evet onlardan aldım ama çok hızlı büyüdüğünü söylediler cok fazla yenidoğan alma dediler 🙄
edibudu Valla ben 4 takim yeni dogan aldim ama gerisi 3 aylik ve hep uzun kollu onlarin tenleri bu sicaklari kaldiracak kadar guclu degil narin pamuklu ama uzun kollu. Sonucta bebek ilk dogdugundada giycek biseyler. Onun disinda citcitli body alabilirsin 3 lu falan satiliyo altina ayaklilardan o da 1-3 aylik o 40 ina kadar goturru. Ilk zamanlar corap iz yapar sikar diye ben ayakli aldim altlarini
Gizemsgumgum Benim de Temmuz sonu akşamları giydirmek için uzun ince şeyler var, gün içinde yarım kollu giydirebilirim. Bir de kundak ihtiyacı olabilir ilk zamanlar kundaklanırsa zaten çok da bi şey giydirmeye gerek kalmaz.