NeseA Benim ilk haftalarda aşağıdan göbek deliğine kadardı:) şimdi 26+6 haftalik yukarı doğru çıktı cinsiyetim erkek:) iki oğlumda çizgi oldu kızım da hiç çıkmadı
Tospikannesiiiii neval270071 ilk gebeligimde ögrenir ögrenmez çizgi çıkmıştı gögüs altıma kadar da uzamıştı şuan 2 ye hamileyim ama çizgi yok
3oglanannesi neval270071 göbek deliğinden yukarı devam ederse erkek hep tuttu bu kız doğum yapan arkadaşımla da karşılaştırdık
Nillaayyy neval270071 hahaha😀 ben herkeste olur diye düşünüyordum benim hem göbek deliğinden aşağı hemde yukarı doğru var hatta yukardaki düzde değil kıvrımlı 😂😂😂 nasipse kızım olacak ❤️
neval270071 Deletedmom_6 iki tarafta da var diyenlerin hepsi erkek çıktı canım 😂😂 bakalım bu bilgi şaşacak mı
Neva09 neval270071 ilk hamileliğimde üst alt olmak üzere boydan boya oluştu sağolsun koyulaştı baya kızım oldu. Şimdi 8. Ay bitti çizgi falan yok hala erkek bebeğim. Alakası var mı ki👀
neval270071 Neva09 sizin yoruma kadar alakalıydı sizinle kırıldı o inancım 😂😂 yahu yok cinsiyete giden yolu bulamıyorum 🤣🤣 pes ediyorum artık ne aşerme ne bulantı ne karın yapısı hepsi yalan