Bence kaldırmazlar covid bitmiş değil bu yazdan sonra kaldırılır diye düşünüyorum artk esnettiler kısıtlamaları hem de kaç tane hamile sağlık personeli sorun yaşadı bi insan 8. Aya kadar nasl çalışsın ya ben hemşireyim mesela oturamadgm günler oluyor inşallah kaldırılmaz