Zeynepkaman canım gebeliğin sağlıklı bir şekilde ilerlemesi için yapılması Gerekiyor mesela Ben 3 lü test yaptırmadım gerçi doktor gerek görmedi 2 li temiz çıktığı için neyse detaylıya gittim sorun çıktı haftası geçti tedavi nin ama doktorlalar o detaylı da çıkan sorunun tedavisi yok pek dedi sadece beslenmeye dikkat etmek Gerekiyor tansiyon takibi ve sıkı takip olması Gerekiyor tek tedavisi de en uygun zamanda doğum 😇🙏🙏🙏