Sahrabeyza İkinci hamileliğim çayı oldum olası çok severim bende kaçak çay 😋 Sülalem çok sever. Ailecek oturduğumuzda kocaman demlik biter o derece hatta bazen ikinci kez bile demlediğimiz olur 😂😂 çok şükür ki hamileliklerimin ikisinde de tiksinme yaşamadım 🥹🥹🥹 ayy yaşamam da inşallah 🤭