12siradanbiri 2.kurtajimdan sonra hala gebe kalamadım 1 yıl 4 ay olacak klomende 3 aydır kullanıyorum olmadi benim gibi olan var mi . Artık pes ediyorum cok yoruldum 5 yılda benim için dua eder misinz. yaza kadar olmazsa tüp bebek yaptırmayı dusunuyorum artik🥺
2cocukluana 12siradanbiri ben kurtaj deil vücut kendiliginden atti sonraki 3 yıl her ay bekledim doktorlar normal testler filmler normal esimin testleri normal 4.yılda artik dedim olmuyor herhalde Allah 1 cocuk nasip etti.korona oldum agir gecirdim sonra cikarmisim kafamdan adet takibi bile yapmadim 2.ayda baktim adet olmuyorum o ay belki 1 kere birliktelik olmustur onuda hatirlamiyorum olmus 7bin betayla ogrenmistim.
Kelebek95 12siradanbiri canım emin ol bir vakti saati vardır bende kürtajdan yaklaşık 1.5 sene sonra kaldım demekki nasip böyleymiş
ikimelekannesii22 12siradanbiri 1 yıl beklemiştim bende sabret rabbim tez zamanda nasip etsin insallah 🤲🏻
12siradanbiri Tekraranne cekildim canim normal hersey, esimde de sıkıntı yok denildi bilmiyorum neden olmuyor
Tekraranne 12siradanbiri kıyamam sebepsiz ozaman Allahım yardım etsin inşallah biran önce gebe kalırsın yavrunu kucağına alırsın
m_k34 Stresten olmuyordur biraz sakinleş kafandan çıkar her gün bunu düşünürsen olmasını engellersin.
12siradanbiri m_k34 Galiba stresten olmuyor cok kafaya takıyorum her ay oldu mu acaba demekten yoruldum
m_k34 12siradanbiri öyle yaparsan olmaz tabi benimde öyleydi kafa taktım olmuyodu kafamdan çıkarttığım zaman oldu ama gel gör ki 8 haftalıkta kalbi durdu :(
12siradanbiri 2cocukluana Evet stres cok etkiliyor qma elimde değil bu ayda olmazsa tup bebek artık yoruldum 🥺
Sevdanur522 12siradanbiri canim benim arkadasimda kurtaj oldu 2 yil once simdi cocuk yapmak istiyolar ama kendini sartlandirmis gibi surekli test yapiyo niye olmadi vs vs konusuyo stresten olmaz dedi doktor hersey normal aslinda dedi biraz kendi basina kaldi rahatladi surekli boyle sakin sarkilar vs dinledi simdi 6 aylik hamile sende biraz sakinles dingin tut ruhunu