Seymaben Kizlar nstde sancim cikti ama ben hissetmiyorum duzenli olup olmadigini nasil anlayabilirim nstde belli olurmu 🤔 https://resimyukle.io/r/dcMaFlUkxP
eezgitturk Seymaben çok düzenli değil canım aynı aralıkta olursa düzenli sancı oluyor. Kaç haftalıksın ki ?
Geceler Seymaben bende böyleydım geçen hafta maşallah deper atıyorlar 😃Beni alttan muayene etti çok sancı çıkınca hatta beraber doğum olablr yemek yeme dedi , şükür olmadı tuttular serumlar ile ..Şuan 34+2 yiz
Seymaben Anneoluyorummmm agri hissediyormusun dedi hayir dedim normalde hissetmen gerek dedi ozaman takip et bakalim dedi ama ben hissetmedigim icin duzenlimi duzensizmi anlayamiyorum 🤔
eezgitturk Seymaben benimde o haftalarda böyle çıkıyordu sadece bebeğin toplanmasını hissediyordum. Ve şuan 39+5im hala doğuramadım😂 inşallah çok geçmeden doğumun başlar canım 🙏