-anne-oluyorum- Kızlar Demir ve kan ilaçlarımı iş yerinde unuttum 2 gün içemeyeceğim sizce sıkıntı olur mu yoksa gidip alayım mı? Bir de covidden dolayı 10 gün daha coraspin kullan demişti doktor tedbir amaçlı.
ahmetinoznuru -anne-oluyorum- benim de Demir ilacımı aksattığım zamanlar oldu bir iki gün ama çok şükür sorun yaşamadım ama coraspin için yorum yapamayacağım maalesef 🌸
Mariaisa İlaçlarını aksatma canm . Ama yine de alamayacak durumdaysan yerini dolduracak şeyler yiyebilirsin. Kuru üzüm pekmez gibi
ipekveatlas 2 günden bişey olmaz demir ilacı için konuşuyorum. ama kan sulandırıcı için aynı şeyi söyleyemicem o aksatılmamalı bence