Busrakwz Merhaba kizlar Ankara’da Başak tıp merkezinde detaylı USG yaptırıp memnun kalan varmı ne kadar inceleniyor resim cd veriyorlarmi doktor yaklaşımları nasıl
Busrakwz biranneeeeeee yeni gördüm birqz geç oldu canım kusura bakma evet gittik rapor resim falan veriyor ama tek doktor var ve mıy mıy soru soruyorsun cevap bile vermiyor doktordan memnun kalmadım ben
Rbs96 @Meleknurl bende salı günü gidicemde en ucuz orayı bulabildim cinsiyet söylüyolarmı değerlendirmeyi kadın doğum yapar dedi oda ayrı muayne ücreti dedi devlette göstericem sonucu
biranneeeeeee Meleknurl bende şehir hastanesije gidiyorum normalde. Bu raporu ordajş doktora gösterebiliriö değil mi