Lylts Kızlar bir düşüğüm var bir yıl önce şuan 5+5 gebeyim oksapar ve coraspin kullanıyorum ara ara vücudumda nabz atması gibi hissediyorum var mı bu durumu yaşayan ilaçlardan mı acaba sağ yan tarafımda hissettim örneğin
Psikomer Lylts ben 6 gün sonra doğum yapicam ve gebeligin başından beri her ikisinide kullanıyorum öyle birnyan etki görmedim.Ama korkmayın kan sulandirici bebegin beslenmesine yardımcı oluyor.Kullanin insallah sağ saglim kucağınıza alırsınız 🌺
Lylts 58ee inş bende de olmaz bir daha çok korktum gerçekten birşeyler ters gidiyor diye düşündüm hemen
58ee Lylts korkmayın desemde o korku hep oluyor malesef Benımde 6 ay önce bi kaybım var 8 haftalık hamileyim suan her Dakikam korkuyla geçiyor rabbim bize bağışlasın insallah 💕
Lylts 58ee ay Allah size bağışlasın inanın ne olacak bu halim kendi kendime düşünüyorum bi panik halindeyim istemeyerek de olsa
58ee Lylts bende öyleyim sürekli bi belirti arıyorum kendımde sağlıklı sahatlı olsunlar da vurundugumuz iğneler onlar ıcın feda olsun
Lylts 58ee aynen öyle benim morarıyor Ya vurduğum yerler malesef 😔 alıştınız mı siz haftalarımız da yakın birbirine kalp atışı kese henüz gitmedim görmedim doktor çarşamba gel dedi bakalım dün 1112 di sonucum çarşambaya kadar görünür inşallah
Lylts 58ee ben birde şubatta taş ameliyatı geçirdim hemen korkuyorum böbrek tuttu yine diye 😔 başka bir ilde yaşıyorum ailem çok uzakta kayınvalidem yalnız bırakıyor bir çok mevzuda bu yıl tek kaldım hep o yüzden tek üstesinden gelmek zor Allah yardım etsin yeter 🙏
58ee Lylts bende ailemden 12 saat uzak bi şehirdeyim bi eşim bi ben çoğu şeyi tek yaşadım hep eşimin görevleri yüzünden :) ailede yok tabi yanında herseye göğüs gerebilirim belki ama aynı acı çok zorlar o yüzden sağlıkla kucağımıza alalım ınsallah 💕
Lylts 58ee amin amin inş Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip Etsin kalp atışını duydunuz mu ben henüz hiç gitmedim çarşamba gel dedi bakalım 🙏 dua edelim birbirimize
Mrval Bizde şuan 5+6 olduk bende kullanıyorum ama kişiden kişiye değişiyor demekki çünkü bende bi yan etkisini görmedim inşaAllah hepimizde bebişlerimizi sağ sağlim hayırla kucaklarımıza alırız 😊