Merhaba Arkadaşlar benim dün sabah kalktığımda açık pembe kanamam oldu ama baya çoktu,14 haftadayım.Hemen doktora gittim baktı bebek iyi ve kalp atışları var dedi.Bende o okadar korkmuştumki sadece bebek iyimi diye sordum ama neden kaynaklandığını sormaya unuttum ve doktorda söylemedi.Dün akşama kanamam kesilmişti ama bügün yine orta derecede kanamam var ama dünde bügünde hiç ağrım yok.sizce korkmalımıyım?