Colahusu 2 bucuk aydır kahve sürmedim ağzıma iştahımda yoktu zaten bu aralar açıldı nefsime hakim olamadım bu sabah 2 si bi arada içtim bardağı doldurdum ama yarısına kadar içtim umarım ilk ve son olur 🙄
Deletedmom727271 Ben kahvekoliğim normalde abartısız günde 5 6 fincan içiyorum hamile olduktan sonra günde 1e düşürdüm. İlk hamileliğimde içtim 1 fincan şimdide içiyorum kendinizi bu kadar kısıtlamayın bir fincan içebilirsiniz😊
Colahusu Deletedmom727271 içmeyin diyorlar genelde birde cok da sağlıklı beslendiğim söylenemez iyice kahve içip batırmak istemedim
Colahusu Nilist evet bende normalde türk kahvesi içerdim hep ama canım bugün sütlü kahve çekti işteee 🙈
Deletedmom727271 Colahusu hiçbir zaman iki hamileliğimde de sağlıklı beslenmedim 😂 sağlıklı yediğim besinler de oldu elbette ama canımın istediği herşeyi yiyiyorum içiyorum aşırıya kaçmamak şartıyla. Tabi tamamen yasak olan şeyleri tüketmiyorum
cigdem4154 Colahusu hayır 😀 ya ben pek böyle şeylere takılmıyorum gelecek olan Rabbimden tabi ki böyle deyip tadını kaçırmıyorum ama bi çay bardağı haftada 1 içiyorum 24. Haftamdayım çok şükür bebeğim gayet sağlıklı nefsimi köreltiyorum canımın çekmesindense 1 çay bardağı zarar vermez bence 🙂
Colahusu Deletedmom727271 ya aslında bende öyleyim ama işte kafamda sanki yapınca bebeğim zarar görcek gibi hissediyorum vicdan azabı cekiyorum halbuki öylr bieşyde yok takıntı işte 😒