@Ummberaa Sana umut olmak için yazıyorum 🌸Bende Aralık ayında seninle aynı şeyleri yaşadım değerim çok yavaş artıyordu ve bir gün kanamayla uyandım hastaneye gittik hemen değerim düşmüştü düşük yapmıştım kimyasal gebelik olduğu kesinleşmişti.Ocak ayının sonunda tekrar hamile olduğumu öğrendim ve şuan 14 haftalığız 🌸Rahim kendini hamileliğe hazırladığı İçin tekrar hamile kalman muhtemel🤲🏻Adet sürecin bittikten sonra hiç korunmadan ilişkiye devam etmelisin İnşallah en yakın zamanda hayırlı haberler alırsın içini ferah tut 🤲🏻🌸