Merhabalar Mayıs ayında doğum yapacağım inşallah 🙏 sorum şu,önümüz yaz fakat ben hep pamuklu uzun kollu kıyafetler aldım ,yazın bebiş için kısa kol da almalı mıyım ?alırsam kaç aylık kıyafet olmalı 3-6 ay mı 6-9 Ay mı ?yardımcı olursanız sevinirim 😊🤗